Friday, May 27, 2011

Antara Lelaki dan wanita,siapa lagi tak malu dalam bercinta ????????

He-yo...selamat malam blogger-Nation.
entry kali nie..agak "terkesima sedikit ye.hahaha....

P/s : saya x menyebelahi mana2 pihak disini.hahaha..

Sesiapa yang pernah bercinta,tak kisah la cinta monyet ker a.k.a cinta muda mudi,cinta luar biasa ker,cinta mati ker,semua yg berkaitan dengan cinta la yee...mesti korang tau,siapa lagi tak tahu MALU. hahahaa...

(nasib baik aku tak pernah bercinta!) muehehehee.....
: sekadar gambar HIASAN


kalau bab2 CINTA ni,aku rasa, WANITA lagi lebih kan?? hahaa...aku kata macam tu bukan sebab aku berpihak kepada sang LELAKI ye..hehehe,tapi mengikut kepada pemahaman aku tentang BERCINTA ni.hahaaa....

Ok guys,nie penjelasan aku KENAPA aku kata "WANITA" lagi "tak tahu dot dot dot" berbanding Lelaki.

1 ) Wanita nie lagi gemar menunjukkan PERASAAN diorang.
Budak kecil pun dah reti nanges mcm nie!hehee


.....Mereka suka menunjuk2 yang mereka ade couple,kalau x caye,tengok je kat facebook,myspace,tagged segala macam la kan,mesti x ketinggalan upload gambar PASANGAN diorang.
siap letak tagline lagi kan..."cinta 4ever" la,"aku sayang kamu" lah..phewwww~~mantap weh!haha
kalau lah berpanjangan macam 2 ok gak,hehee...INSYALLAH la ye..hehee

2 ) Selalu UPDATE status CINTA.
Bukti!HAHAHA


Yang nie,x sah kalau x post kan!!??..dalam sehari berpuluh2 post pasal CINTA.
Tengok je la kat FACEBOOK segala,gedik2 pun ade,sedih pun ade,frust menonggeng pun ade!hahaha
ouhya,tak dinafikan,LELAKI pun ade macam nie,tapi minority je la..hehehe


3 ). SUKA BERKEPIT macam BELANGKAS.hahahahaa
SWEETHEART <3<3


Yang nie,kalau couple duduk same biasenyer budak2 U,KOLEJ juga BUDAK SEKOLAH.hehe
lepas kelas je,duduk same2,ade yg berkepit,ade jugak yang terkepit!hahaha...hati2..jangan sampai KANTOI.

Ok lah,rasenyer nie je la kot sedikit pasal LEBIH MELEBIH nie.hehehee...

P/s :JANGAN MARAH MARAH YE!
Post nie hanya SEKADAR DIPINGGIRAN je.
Sekadar BERKONGSI.

ouh yEa,kepada yang tengah berbahagia bersama PASANGAN,semoga terus mengekalkan kebahagiaan itu ye,jangan EMO2,jangan gaduh2,hehehe.....PEACE!!!fttttt!!!

Me~ Deyllashraff Idris


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.