Friday, February 4, 2011

hari ini aku H.A.P.P.Y

rasa bosan berada di hostel akhirnya telah membawa aku ke bandar kota bharu petang td.hehe..
(ayat kene skema sebab janji nak jadi penulis amatur berjaya)hoho..
erm..xpelah,janji puas hati...
petang tadi aku dengan member aku pergi bersiar siar dan menghabiskan masa di kb mall kerana sudah berjanji sejak 2 hari lepas.kehadiran kami ke kb mall disambut dengan gemilangnya bila ada sekumpulan lion dance sedang membuat persembahan.haha..red carpet uols..!!!tapi earphone tetap ditelinga sebab bunyi gendang yg best jugak kalau didengar menerusi jarak jauh.hahaa...tapi memang best la persembahan dorg..conrats u guys!!
hehe..petang td aku plan nak beli sweater sahaja ye..tapi kan,aku g beli plak pants..yg aku dah "M" sejak hari 2.masuk je kedai 2,tengok2 sluar 2 dah xde..siap tanye ngan kakak promoter 2..dia kata ade,dia cari2 plak kat bawah susunan sluar yg bertimbun2 itu.huh!!!nasib baik ada...alhamdulillah!!!
aku terus grabbed la kan..lagipun harga nya cuma RM29.90.-jefferson punya la.murah kan?..hehe..
plan ngan sluar 2 nak alter biar 3/4 je.esok2 je la..hehehe....rasa malas masih ade lagi nie!!..hurmmm...aku seterusnya ngan member aku ni g la jalan2 lagi..ternampak la plak..sorg minah ni...sangat la cantik kot...pakai tudung.tetibe..OMK!!!nampak pusat!!haishh!!adakah patut??x patut kan?..hurmm..xtau la dia sedar ker x..tapi baju die memang singkat la..hohooo...x leh blah la kau!!!!
lepas 2..g la kfc..as usual..lepak sejam kat sne..jumpe plak ngan dak2 junior bersama kawan2 nya...say hi2 bye2 je la..hehe...pastu..g la..tengok sweater..tanpa berfikir panjang aku trus grabbed!!macam hell!!kan?..hahaa...ade size S je..hehe..aku muat!!yupieeee!!!mungkin kah aku dah mengecil?..hahaha..LOL
..pastu,aku g teman member cari baju dia plak..hehe..sekali angkut!!3 helai baju!!hayooo..mak kau!!!ehhe
tapi xpe..ade sale..for CNY!masih agak murah jgk la..hehe..alang2 biar sampai melayang!!hehee..
aku mase 2 tengah risau gile2 sebab duit ade RM100 je kan..x cukup!!hhaa..
aku terpaksa hantar messange kat ayah aku mintak bankin masa tu jugak..!!ehhe..dengan sepantas kilat duit ada dalam acc maybank!!thanks ayah!luv u!!tanpa segan silu.tanpa sedar aku trus menggrab lagi 1 T-shirt n glasses untuk dipakai ke kelas.hehee....ade motif baik sebenarnya mintak duit 2..hehe..bukan nak berfoya2 pun kan..ngeee...
x sedar plak banyak jugak la aku habis kan hari ni...hurmm...nie la yg aku x suka g bandar!ade je ygaku nak beli...hohoo..ohye!!tadi jumpe plak junior sorg ngan member die..org thai katanya..memang cantik la...mata biru sebab contact lens.hehe..di ajak plak pegi karaoke!!aku memang nak pegi tapi member aku xnak plak.heee...xpelah..lagipun kami mane tahu tempat 2..xpelah..biarkan je dorg yang berkaraoke..tup!tup!!!!tup!!!dah nak pukul 8pm.haha..x sedar..dah nak balik dah....pakcik driver 2 plak lambat sampai..so,lepak secret recepe je la sampai pacik 2 datang.hehee...dan lepas 2 kami pun balik dengan selamatnya....hehehe..thanks pakcik driver!!nanti kita call kamu lagi!hehehe..ok la guys...jap lagi i upload pix ye..hehehee.......see yaaa..take care guys!!!!











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.