Tuesday, February 1, 2011

hari ini aku sendirian berhad.

assalamualaikum..bertemu lagi kita..hehe..(rancangan bual bicara melayu dahulu kala) tiada pengacara cuma bunyi keyboard saje yg berbunyi mengikut irama lagu asli 90-an..hehehe..malam nie rase sunyi pulak ye..xtau la kenapa..biasalah kan..single..memang la sunyi...lain la kalau ade awekkkss..('s..ramai sangat)..awek suda cukup.seorang.hehe..mengarut pulak di malam2 yang penuh bintang ini...
hurmm...aktiviti aku hari ini..i mean..1hb feb 2011.aku habiskan dengan memerap dalam bilik sambil melayan fb,gelak2 dan meng"like" smua activiti friendlist's..hehhee..sori la der kalau kamu x suka,bukan ape..terjangkit beb!!rase best plak "like" smua post member2..ehhee...
pastu,aku mencuba jadi amatur photographer pakai camera biase je...(DSLR mini cooper).haha..
amat tragik...tp,xpelah,janji bahagia kan...yg real punya nanti di"grab"..haha..xtau la bila kan..wait n see je la..
erm...ade byk jgk aku ambik pix sekitar hostel aku ptg td..sekali ngap pix kucing aku ambik..haha..terima kasih wahai kucing kesayangan.erm...jap2 lagi aku upload yer picca nya...
malam td keluar sekejap je beli ape yang patut dan dapat air free plak 2..terima kasih pantai timur hypermarket..dan member plan nak masak n aku on je...leh makan skali lagi2 malas nak mkn kat luar..asyik benda yang sama je..bosan dehhh!!!hehe...aku pun melepak la kat bilik die sampai pukul 1am td..sambil pasang lagu suka hati nya..biar bising,sebab bilik semua sunyi...entahla.bila la penghuni nye nak balik,aku pun x tau,banjir katanya..ape2pun,semoga mereka selamat sampai..:)hurmmm...
kalau rumah aku dekat,aku pun nak balik jgk,tp xpelah..apalah nasib...orang2 kuantan pun ajak jgk ke putrajaya this week tapi,xtau la...banyak keje nak buat sebenarnya...x buat2 lagi sampai hari ini..hurmmm..sikap malas dan termalas melanda.
esok,plan nak pegi library nak buat PP1,bab 1 punya...n nak prepare pasal questionaire about fashion n make-up.memang confirm ke bandar lagi 2/3 hari nie..xpelah,janji hepi n kerja on time.hohoo..
kalau x buat nanti x pasal2 kene marah...biru telinga,sangat gebu!hahaha...
ape2pun,diharapkan,ape yg berlaku hari ini menjadi pengalaman yang berguna kepadaku untuk meneruskan hidup hari esok...dan semoga hari esok akan menjad hari yang lagi baik daripada hari ini..insyallah..ok guys,,,selamat menunaikan kewajipan..sebelum tido,nak upload gambar dulu..ngeeeee...











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.