Tuesday, February 8, 2011

-kurang faham tetapi bahagia-

..rasenye dah 2 hari x update kan?.hehehe..agak busy dengan assignment,sebab 2 la..erm....banyak yang aku telah pelajari hari nie..eh!i mena..bukan la stdy ker ape..but,more 2 kehidupan la kan..hehe..
erm..hari nie..aku bukak je fb,banyak gile ragam-ragam manusia..ada yang sedih berpisah dengan couple,ada yang memaki hamun!!,ada yang mengaku gay!!ada yang perasan cantik!ada yang show-off!!haihh!!ini la kehidupan.tak sah kalau isu-isu macam nie xde kan?..semua ada momentum masing2..termasuk diri saya sendiri jugak la..hoho..kadang-kadang,terifikir jugak..ape sebenarnya motid mereka-mereka nie mengatakan sedemikian...bagi aku,cukup la diri kita yang tahu hal peribadi kita..i mean..semua la..takut2 kalau terlajak kata,diri kita binasa..tanpa sedar,sebutir perkataan yang kita ucapkan mampu mengguris hati ramai pihak..sebab tu la timbul peribahasa la katakan..hehe.."mine ur own words"..supaya kita sentiasa berwaspada dalam berkata2..hehe...xpelah..rasenye semua 2 hak masing-masing kan...bukan hal aku..cma terasa geli hati apabila teringatkan apa yg berada di ruang minda..
..lain topik plak...malas nak buat new post sebab line agak cibai malam nie...padahal dah pukul 3am..hampir!aku ada kelas pukul 8am!ouh!!damn!!!ada quiz mungkin..aku buat blurr je la..lagipun kelas 2 memang membosan kan kehidupan aku..bukan aku saja...semua member2 aku komplen menggunung pasal isu kebosanan itu!jadi aku tak bersalah sebab menuduh sembarangan!haha...1 more thing,hari nie aku dapat pelajari benda baru!terima kasih kepada madam fashion baru kami!baru tahu begitu caranya melukis figure!sangat terkesima bila dia menunjukkan satu persatu cara melukis dengan dengan betul!terasa macam di kelas tadika pun ade!tapi memang kreatif!salute kamu madam!hehe...
esok2 ajar lagi...mula tertarik nak melukis figure dengan lebih yakin lagi!hohooho....harap2lah kan..
takut hari ini berkata ya...esok berkata damn!!haha..semestinya bagi diriku yang x sempurna.!!
cepat sangat melatah dan bosan!!bosan!!bosan!!walaupun realitinya memang bosan dowh!!
teringin melukis figure seperti ini!!
ok la....rasenyer macam dah over-limit nak tido nie!!kang x bangun pagi aku!!k guys...take care!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.